Kızlaar kızım 3 aylık iken bu site sayesinde bende kızmda vajinal yapışıklığı olduğunu farkedip doktora gittim estriol kremi 3 hafta kullandıktan sonra çok şükür açıldı yalnız sanki küçücük altta kalmış ve eğre ki bişi yapmaz isem tekrar yapışır diye korkuyorum siz neler yaptınız bir daha yapışmamsi için.