canim benim bebegimmoldu gecen sene dogum gununde gelen birilerinden kapmisti diye dusunuyorum doktora gittifimizde ozel bi karisim verdi bize ayri bebegime ayri ozaman 1 yasindaydi tabi .kukurt sabunu birde . butun kiyafetleri cikarinca ustumuzden posete koyiyorduk ve en kaynar dercede yikiyorduk 3 gun kullaniyorduk kremleri evin heryerini temizlettirdim defalarca ama gecip gecip surekli oldu mahfolmuatu cocugum kafa derisine kadar . bizim 3 gunde geciyordu ama bebegimde gecmiyordu tami tamina 7 ay surdu uyuzdan kurtulmasi cok zor asla kalin giydirme kaisndikca daha cok yayiliyormus doktorum demisti cok dikkat et canim cocugunun kiyafetleri ic taraftan utule en kaynarda insallah tez zamanda gecer