Kızlar biraz alakasız ama kafama çok takıldı daha doktora gitmeme de çok var o yüzden size bi sorayım dedim belki bilen birileri vardır diye beyin emarımda sağda periventriküler beyaz cevherde nodüler lezyon izlenmektedir(baskülit) yazıyo bu ne demek