Kızlar zaten bir aya yakin suredir mamasini zar zor yiyen bir bebekti kiloda almiyordu son dört gündür tamamen biberon reddi yaşıyoruz biberonu diliyle itiyor öğürüyor ac birakiyorum israr etmiyorum agliyor ac belli ama inatla biberonu istemiyor kasikla veriyoruz onuda daha beceremiyor döküyor bir yandanda kasiga alisir biberonu hic tutmaz diye korkuyorum biberon aventi kullaniyorduk dr brows aldik yine icmedi iki tane farkli marka aldik onlarlada icmedi cok üzülüyorum zaten kilo almiyor ne yapacağımı şaşırdım lutfen yardım edin