Ssssraa 2 yaşına kadar Boyle devam sonra ayakkabıya gececegız. Biraz araştırdım iki yaşına kadar gıymemesi daha iyi diye giydirmedim. Hem birazda geç yuruduk 14 aylıktı yurudugunde. İki yaşından sonra ayakkabıya gececegız. Yumuşak taban patık tarzı ayakkabı yada terlik gıydırıyorum yerı hıssedebilecegı dışarıda sokakta sadece. Ama kapalı mekanlarda cayırda bayırda hep çorap ☺️ o da alıştı. Nisanda başlayacagım ayakkabı gıydırmeye.