G-1308-A Aptamil kullanıyorduk bizde 4,5 günebitiriyor hemen bütçe yetişmez oldu bebelaca geçtim dün ama çok huzursuz galiba yaramadı
TalentedMom Hafsamm ben değiştirdim oğlum sevmiyordu artık bebelac golda geçtim gayet iyi hatta Migros’ta 45 TL eczanede 50 TL
01_210820 Hafsamm bir aylık kızım hep onu kullandım çok araştırarak aldım zaten emin oldum iyi oldugundan