prensesannesi4 Kızlar sütüm kesildi kızım hiç bir mamayı içmiyor bugün doktor kontrolünde ek gıdaya başlayalım dedi üç gün kuralıyla. Tecrübeli anneler önce neyden başlamalıyım ne vermeliyim nasıl vermeliyim söyleyebilir misiniz ?
mamAras Sebzeyle başlıyolar genelde meyve tatlı olduğu için sonrasında sebze yemiyolar diye ama genelde 5 ay 15 günlükken başlanıyor en erken diye biliyorum