Havvakizil Kizlar sizin de bebekleriniz kucaginizdan inmiyor mu benimki kucakta uyuyor bende yatıyorum bana sarilip uzerimde uyuyor
iki_prens_annesi_ Havvakizil tabiki kucakta istiyo ama mumkun mertebe almamaya çalışıyorum yakinda oturacak insallah o zaman biraz daha rahat ederiz diye düşünüyorum kucakta uyuma olmadi cunki yuzustu yatmaktan nefret ediyo