Ayseecrin Kızlar lütfen acil cevap verin Doktorum bana ilaç verdi aksef 500 mg antibiyotik bebegimi emziriyorim sikiti olurmu içsem aranızda bu durumu yaşayan varmı benimle paylaşırmznz
Bsyaaa Ayseecrin doktorunuza söylediyseniz emzirdiğinizi sorun olmaz bende şuan augmentin 1000 mg içiyorum doktora emzirdiğimi söyledim sorun olmaz dedi antibiyotik için
Ruzgarbaby Ayseecrin Bana da sezeryandan sonra aynısını verdi ama kullanmadım sağlıkocağında doktorum ağır gelebilir sütüne kullanma dedi