Burcu_gn kızım büyüdü şuan 13 aylık oldu ama zamanında bu damla hayatımızı kurtarırdı. Ben biogaia ile birlikte kullanmıştım günde 2 kez yeterli geliyordu ama yeterli gelmediğinde 3 kez de kullandığım oldu. İçinden çıkan başlığı sıkıp şişeye daldırıp bırakınca aldığı ölçüyü verdim hep. Doktor da içeriğinde bir şey yok rahatlıkla verebilirsin demişti.