Zeynep_alya24 benim de 2 ay oldu Bebeğim doğalı, bana da çok söylediler. Bende her defasında aç olan çocuk ağlar durmaz dedim. Artık kimse bir şey demiyor. Bebeğinizin eli yumruk halindeyse açtır, eli açık duruyorsa toktur. Bu kadar basit! Uzmanlar böyle diyor. Sen aldırma çok bilmişlere