Elizanoznur benim bebeğim 7 aydır meme reddi yaşıyor. 3 aylıkken başladık 10.aydayız.. Çok zor çok ağladım ama alıştım artık o hala beni emmek istemiyor sadece uykuluyken alıyor. Geçer mi yoksa böyle böyle emzirme dönemi bitiyor mu bilmiyorum ama elimden geleni yaptım artık ben de eskisi gibi çok ağlayıp kendimi üzüyorum emiyorsa şuan canı istemiyor diyorum. Ek gıda verdiğimde de aynı kafayı yaşıyorum istemiyorsa çok yemeyebilir yani. Size tavsiyem biberon emzik kullanmayın geri hiç dönmeyebilir bile çünkü onların yapısı memeden farklı. Ben bir kere bile vermedim en büyük avantajım oydu. Sadece meme emmeyi biliyor yani. Doyma kısmını da şöyle düşünün biz 5 aylıkken 3 ya da 4 kere uyuyorduk her uykuda emse zaten iki memeyi de boşaltsa doyuyodur diye düşünüyordum. Şuan 2 uykuya geçiş aşamasındayız bazen gündüz 2 bazen de 3 kere uyursa 3 kere emiyor. Ben düzenli sağım yapıyorum mesela emmediyse aç kalmasın diye Bi yemek veriyorum ona o sırada süt sağıyorum ki hem tıkanmasın kanallar hem de süt üretimi sekteye uğramasın. Emmediği sütü de yemeğinin yanında alıştırma bardağı ile ya da normal küçük bardaklar ile su gibi içirmeye çalışıyorum. Ama sorun şu yani sütümün tadını sevmiyor bence. Yayla çorbası mı süt mü daha çok seviyor yaylayı mesela mercimek çorbasını da süte tercih eder. Belki yediğim ve onun hoşuna gitmeyen bir şey vardır dedim ama bulamadım da çünkü artık yavaş yavaş bizim yedikleeimizi yemeye başladı o da alerjik Bi bebek değil rahatız aslında. Ben bulamadım çaremi hayatın keyfiniçıkarmaya döndüm. Bu arada dudak ve dil bağımız bile kesildi 7.ayda. O hafta yarım kilo verdi bir hafta hiç ammedi sağdım bardakla döke döke azcık azcık içti. Bağlar da bize çare olmadı. İki kere süt kanallarımda kabarcık oluştu onları şırıngayla açtım… Bir sürü şey oldu ama mutluyum😋 yapacak bir şey yok ilerde kızıma bol bol dua edeceğim bebeği çok güzel emsin uyusun diye. Ben de bebekken hiç uyumamışım annem hep bana dua etmiş bebeğin uyusun diye. Şükür bebeğim uyuyor ama emmiyor ben ikisine birden dua ediyorum. Kısacası Uyandığında ek gıda uyurken meme derken aç kalmıyor. Biraz daha idare edin bir ay kadar sonra siz de düşünmesiniz aç mı tok mu yiyorlar zaten rahat olun