minikoalam1 bende sezaryen oldum 1.aylık olduk bugün , kabızlım hala var bende artım makatım kanamıştı ıkınmaktan herşeyi de denedim komposto kayısı çorba şurup filan . Bu günlerde Gün kurusunu deniyorum işe yaradı az hatta az ishal bile yaptı mutlu oldum . Biraz daha sürecekmiş bu kabızlık 😓