Bende korse kullanmayı düşünüyordum sezeryan göbeği diye bisiy var derlerdi doktorum kendini bırakmış kasların korseyle toparlanmicagini boşuna almamam gerektiği onun yerine spor yaparak kasların toparlanması gerektiğini söyledi mantıklı geldiği için kullanmadım şuan çok az bı göbeğim kaldı 43 gün oldu doğum yapali