birprensannesi0208 Metesmom Kurt45 Yigidonunannesii Gokcemelisa Arasannesi Hepinize çok teşekkür ederim Hanımlar kesinlikle yaptıracağım bende
Yigidonunannesii birprensannesi0208 hiç bir yan etkisi yok canım benim bizde ilk dozunu geçen ay vuruldum hiç sorun etme zaten aşı gibi bile değil ağzından iceriyorlar. 316 ₺ sanırım o fiyata almış eşim
Gokcemelisa Bizde yaptırdık 2 dozuda herhangi bir yan etki yapmadi. Zaten ağızdan damla şeklinde verilen bir aşı. Bence yaptirmalisiniz
Arasannesi birprensannesi0208 hıcbır yan etkısı yok. 300-315 tl arası bır fıyatı var.2 doz seklınde yapılıyor 2-4 aylar ya da 3-5. Aylarda ben bebegıme 3. Ve 5. Ayında yaptırdım
Ftsmhr zaynebimmm aynen haklısınız ben menenjit aşısıyla karıştırdım onu 😱😱oda özel olunca aklım ona gitti
ArtunKuzusu birprensannesi0208 hiçbir yan etkisi olmadı 3 aylıkken yaptırdım ama bizde diğer aşılarda ateş vsyapmamıştı korkacak birşey yok bence yptırın
Fatma_FLZ Merve789 aşıyı eczaneden alıyorsunuz ister doktorunuz yapıyor isterse sağlık ocağı hangisi kolayınıza gelirse