Merhabalar 3 ay 8 günlük bir oğlum var 2 haftadır falan yüz üstü dönüyor fakat döndüğünde huysuzlanmaya başlıyor tekrar sırt üstü çeviriyorum anında kendisi yine dönüyor. İlk zamanlar kafasını rahat tutamıyor diye böyle yaptığını düşündüm fakat şimdi gayet rahat kaldırıyor da kafayı. Önüne dikkatini çekicek şeylerde koyuyorum yine başlıyor huysuzlanmaya çevirmeyince ağlamaya kadar gidiyor iş. Acaba bi yeri mi ağrıyor yüz üstü durunca ağrıyorsa neden ısrarla dönüyor ben anlamadım bütün gün dön oyana dön buyana 🙄 sizin bebeler de böyle mi acaba bi önerisi olan var mı ? Şimdiden teşekkürler😊