Kızlar merhaba. Doğduğundan beri bebeğimi düzenli kontrollere götürürdüm. Aylardır pandemi vs derken götürmedim. Kanlarına vs en son 1yaşında bakıldı normaldi. Şuan 21ayı geçti. Doktorun numarası yok. Aşılara sağlık ocağına gidiyoruz orda da detaylı bakılmıyor. Bakılması gerekli mi? Uygulamadaki tablodan bakıyorum boy kilo ideal seviyede. Öyle hastalanan bi çocukta değil. Ama tabi bilemedim götürülmeli mi? Kanlarına vs bi daha ne zaman bakılmalı bilmiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Götürüyor musunuz? Bu aylarda yapılması gereken tetkikler var mı? Beni bi aydınlatırsanız sevinirim, aklıma takılan bir konu.