kivirciginannesi Kızlar oğlum için 1 sene sonraya kontrol verilmişti Nisanda 1 sene oldu hala gidemedik kontrole çünkü Hacettepenin özelinde kontrollü, orasıda malüm pandemiden dolayı çok virüs vardır diye götüremedik. Özel hastane var mı önerebileceğiniz?
Gok_53 kivirciginannesi ben bundan 10 yıl kadar önce Trabzon’dan gelip umut hastanesinde tedavi olmuştum özel ama SSK karşılıyordu bir çok şeyi ve kalp üzerine zaten . Yaşım küçük olduğu için de doktoru gatadan getirmişlerdi araştırmanı isterim canım çok iyi hastane ve doktorları vardı bir tek onlar sorunu çözmüştü ☺️
Rengin kivirciginannesi kalp konusunda guven hastanesi 1 numaradır ankarada. Imkaniniz varsa mutlaka oraya gidin. Gecmis olsun.
kivirciginannesi Gok_53 hadi ya Kavaklıdere umut hastanesi biliyorum orayı, hemen arastırayım canım çok sağolsın
Gok_53 kivirciginannesi yaa ben de çocuk olarak bakılmıştım o zaman 16 yaş ama belki bebek yada 1-2 yaşa bakılmıyor canım inşallah iyi bir doktor bulursunuz 🙏🏻
kivirciginannesi Sbbtaha evet bugün bende onu gördüm arastırırken tesekkür ederim bakıyorum iyice, aslında doktorumuz çok iyi ama hastane pandemi olduğu için istemiyorum :/