BetulllMihra Arkadaşlar bir aylık olunca aşı var demişti hemşire arıyolarmı gelin diye yoksa kendimiz mi götürüyoruz bebeğimizi ve aşıdan sonra ateş yapıyormu bebek annem ateş düşürücü verelim aşıdan önce diyor ama bilemedim şimdi ben
Poncik38 BetulllMihra aramıyolar. Siz gidiyosunz. Bizde ateş yapmadı. Belki sizdede yapmıcak boş yere vermeyin bence.
Alpingo BetulllMihra 1. Ay aşısında ateş olmaz,doğduğunda yapılan aşının 2. Dozudur.Bizim hemşiremiz aramıştı ama ben doktorumuza kontrole gidince hastanede hem aşını yapıp hemde kontrolunu olmuştu.Kesinlikle ayireş düşürücü vermeyibn o 2. Ay aşısında
Kayabeyza Bizde 3 gün önce ilk ay aşısını yaptık,ateş olmadı ama huysuz oldu aşı yeri agrıyordu sanırım. Şurup verdik bi çay kaşıgı agrısı gecince uyudu.