Karaoglannesi evet uyku emiyordu fakat uyanıkken asla emmezdi biz dil bağını bilmediğimiz için meme reddi diye düşündüm ve sağıp verdim bir ay biberon ile güzel beslendi daha sonra onuda reddetti uykuda sadece aldı biberonu da, şuan 2 hafta oldu dil bağını kestireli ama çok bi değişiklik olmadı beslenmesinde düzeleceğini umuyorum, dil bağı konuşma bozukluğu yapıyormuş erkenden farketmek bu yüzden çok önemli.