Nilbebek12 Kızlar merhaba, ben hala bebeğimi 3 saatte bir uyandırıp emziriyorum. Uykusunu bölüyorum diye üzülüyorum siz nasıl beslenmesni yapıyorsunuz
Papatyasevdalisi Nilbebek12 benimki 2 ay 3 gunluk oldu gece zaten 3den asagi yatmiyoruz uyursa 8e kadr kaldirmiyorum doktor agladiginda ver artk diyo 4 saati gecirmemeye calisiyorum bende
Mom299 Nilbebek12 benimki kendi uyanıyor zaten canımmkendim kaldırmama gerek kalmıyor 2ay 8 günlük bazen saat bası kalkar bazende 2.3 saat arayla kendisine baglı busabah ilk defagec kalktı 1.30 du uyudugunda 5 gibi kalktı emzirdim tekrar yatırsım sonra 8 de tekra emdi simdi yine uyutmaya çalısıyırum insallah uyurda bende birazdah uyurum uyuyamadıklarımı çıkartırım uyuyarak 😃😄
Alpingo Nilbebek12 doktorumuz artık uyandırma düzeni oluşsun dedi ben hiç uyandırmıyorım kendi uyuyor gece düzeni önemli