Ya kızımı 3 ay önce aşısı vardı götürdük 9 kilo civarıydı dün tekrar ateşlendi hastaneye gittik tartıda 9.800 çıktı hiçbirşey yedirmiyorum istemiyor mama da öyle çok içmiyor napcam nasıl kilo aldırcam çok hareketli ama zayıf kalıyor bence yaşıtlarına göre daha yürümüyor gücü yok çocuğumun zaten bide hasta iyice moralim bozuldu :/