Dmt-01 Gamzenuur metro hastanesinde imadettin diye bi doktor var gayet iyi ilgisi alakası bence adanada yaşamıyorum yaşasam bebeğimin kontrollerini hep ona yaptırırdım doğumdan sonra gitmiştim arkadaşım önermişti zaten öyle gitmiştim orda doğum yaptım bide