Arasannesi Almiraaa her ay farklı bır gelısım aşamasıyla karsılastıgımız ıcın haliyle bebeklerde sureklı bır huy degısımı hem olumlu hem olumsuz gelısmeler oluyor yanı 40 ından sonra hersey bıtmez tabı yanı ben bır degısıklık gormedım gaz açısından.gaz damlası kullanarak 3 bucuk ayın sonunda gaz olayımız bıttı.zaten bırazda bebek artık hareketlendıgı döndüğü bacakları falan sureklı oynadıgı ıcın kendısı cıkarmaya basladı
mamAras Hayır, ama 60.günde bizde kısmen rahatlama oldu. Bende 40nı büyük hayallerle beklemiştim ama bebekten bebeğe değişebilir, genelde 3.ayla birlikte hareket fazlalastığı için gaz problemi düzene girer azalır diyolar
Mehtee Almiraaa bugun bizim 40 miz umutla bekledim ama bu sabah gordum ki pekte bisi degismeyecek bacim😂 bide 3.ayi bekleyelim bakalım
Ask_kokulu_yavrum Almiraaa 3.5 aylık değişen birşey yok 6. Ay anneleri nasıllar acaba umudum 6. Aya 😀