Elif-Liya ben hep dk tutarim. Yani yumurta kaynamaya başladiktan sonra ocağın altını kısar, 10 dk kaynatip kapatirim. Yumurtanin sarısinin icine sütümden sağıp kıvaminı açardım. 3 -4 gün sonra bunun icine bebek bisküviside ekleyerek porsiyonu artirıyordum yavaş yavaş. 😁😊 sonra labne, ceviz pekmez felan karıştiriyordum hep. 😂