Hanımlar merhaba bebeğim 6 aylık ve ilk dişi cıktıı. Biz ilk gördüğümüzde çok sevinmiştik ancak öyle huzursuz, sinirli ve uyumamakta ısrarcı ki sevincimiz kursagımızda kaldı 😅 Özellikle gece yarım saatte bir aglayarak uyanıyor 😣 en sıkıntılı olan ilk dişlerin çıkması sonrasında da daha rahat geçiyor diye duymuştum. Sizde süreç nasıl ilerledi ?