Nazlimmm
Asya12 doktor kusması çok diye her seferinde günde 4 kere 2 paket verebilirsin dedi. Ama ben 2 paketi fazla bulup günde 4 kere 1 paketle başladım . Bir hafta sonra günde 3 pakete düşürdüm ve bu şekilde 3 hafta kadar daha kullandım. Bir ay dolunca doktor artık azaltarak birakabilirsin deyince günde iki kereye düşürdüm . Sonra günde bir kere derken bir hafta da bıraktım. Benim bebeğim anne sütü aliyordu eğer dolapta sutum varsa ben bebeği emzirdikten sonra 30 CC süte bir paket karıştırıp biberonla iciriyordum. Eğer dolapta süt yoksa bir kaç kere ödünç mama alip 30 CC karıştırıp verdiğim de oldu. Ama hiç suya hazirlamadim. Ve hep emzirdikten sonra gazını çıkartıp o şekilde icirdim. İlk hafta kendisini belli ediyor açıkçası. Benim bebeğim günde 15 kere rahat kusuyordu :) bir hafta içinde 2-3 kere kusması mucize oldu