Minikannesi00 ervam1 garip gerçekten ,ben ne kokladysam hiçbi belirti olmuyodu . Bişeyler yiyorum mesela koku olmadığından tat da olmuyordu sadece şekerli mi tuzlumu onu anlayyabliyodum . Çikolata yiyodum sadece şeker tadı alıyodum herşeyden tiksinmiştim o yüzden
ervam1 Minikannesi00 grip gibiyim cokbsidetli üşüttüm biliyorum ama eşim pozitif buyuzden korkuyorum sürekli balgam geliyo afedersiniz ve şip şip burnum damlayı ve burnu yakmayacak birşey bile çok şidetli yakıyo gözlerim açıyo mesela sirke yakmaz kokusu ağırdır ama benim kokuyu almıyorum sadece yanma
Minikannesi00 ervam1 canım grip olduğumuzda da böyle belirtşler oluyor ama eşin pozitifse bilemedim. Benm burnum akmıyodu öyle balgam falan yoktu sadece ilk 2 gün oldu. Sonra kalıcı öksürük oldu ve burnum gayet açıktı .