fnsscknn Ne demek allah sizden de razı olsun..İse yararsa ne mutlu ,bitkisel bir ürün ama yine de doktorunuza danışın isterseniz içiniz daha rahat etsin 🥰Ah çok zordur eminim bir yandan lohusalık bir yandan bebek bende doğum yapali 3 ay oldu daha yeni yeni kendime geliyorum desem yeridir , bebekler mutlu olsun da gerisi teferruat iste,eklemeyi unutmuşum damlayı kullanacağınız zaman az az bir de besleme yapmadan önce vermeniz daha iyi olur.Zaten anında etki ediyor yarım saat içinde inşallah rahatlarsiniz.Cok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için..sizlere de bebisinizle mutlu huzurlu upuzun bir hayat dilerim.. Sevgiler ♥️