Sabahın bu saatinde mi yaZdın diyeceksiniz ama sabah uyku sersemi bile 120 ml mamayı bitiremiyor 🤨5 buçuk aylığız tadım aşamalarındayız bu aya kadar hep mamayla beslendi . Haliyle bir bıkkınlık gelmiş olabilir çocuğa diyorum ama akşam 8de yattı sabah bu saate kadar açtı . Hiç bitirmeden geri uyudu . 3 ayına kadar 1saat bile zor dayandığı zamanlar olurdu mama gelene kadar içi dışına çıkardı ağlaya ağlaya . 3ayında 120 ml vermeye başladım şuan 6 ayına girdi neredeyse hala 120 ml içiyor. Kilo alımı vs falan hiç sorun yok kilosunuda fazla buluyorum ama bu kadar açlık normal mi 🤨gün içinde de 3 saatte bir 120 ml içiyor ve çok zorluyor ama içmemek için yani hiç açıkmamış gibi davranıyor normal mi bu davranışlar tadım yaptığım için mi reddediyor sizce mamayı 🐣