Ozlemturan cok gecms olsn cnm uzuntu stres yasak moral yuksek olacak ben nisan ayinda hamileyken gecirdim tam heryer karisik her kafadan bi sesin ciktigi korkunc zamandaydim ilac falan istemedim bol su icilecek gunde 3 ogun duzenli yemek yiyilecek ama bende siskinlik cok vardi o yuzden oglen yiyemiyordum o siskinlik beni mahfetti zaten kahvaltida yumurta bal pekmez peynir zeytin domates salatalik tukettim oglen yemk yiyemiyordm 1 bardak sut yada meyve yedim ama gunde 1 bardak sutu oglen yada aksam iciyordum aksam yemegi corba muhakkak yaptm yanina ya sebze yada tavuklu yemk yada baklagil ortaya salata yoksa ev yogurdu yogurdun icine sarmisak koyuyordm sarmisakli yogurt yemediysem aksam yatmadan 1 dis sarmisak ezip yiyordm kuru soganda yedim tansiyon sorunun yoksa kahvaltidan once 1 bardak limonlu su ic 20 dk sonra kahvalti yap gececek insaAllah korku panik yapma