Merhaba hanımlar öncelikle günaydın :) oğlum 3 ay 10 günlük, normalde 12 de uyur gece 3-4 kez kalkar sabaha kadar uyurdu, düzeni hep böyle gitti ama bu 3 gündür uyumuyor. Ve şuan hala uyanık ne yaparsam edeyim yatmıyor saatlerce ayakta salıyorum yok. Neden böyle oldu bilmiyorum tecrübeli anneler yazarsa çok mutlu olurum :(