Sevgili anneler 1 haftadan fazladır deliriyordum bende 8 ayımızı doldurmamıza 1 hafta var. Diş mi gaz mı anlamadığım bir sıkıntımız vardı zor uyuyor ve uyandığında kıyamet gibi bir saat ağlama. Doktorumla konuştum 1 çay kaşığı calpol verdim 20 dk sonra sakinleşti 3 gün verdim son 2 gündür vermiyorum. Daha iyi şükür yine uyanıyor ama uykuya hızlı dönüyor. calpol sadece ateş düşürücü değilmiş onu anladım. İlaç kullanmaktan nefret ederim ama artı, eksi yapınca uykusu bozulan ve azalan bir çocuk çok daha eksik büyüyor diye düşünüyorum. Arada ilaç candır. He birde gündüz Rezene çayı içiyorum iki bardak yarım çay bardağı da bebeme içiriyorum akşam üstü. İyi geliyor gibi. Umarım birilerine yardımcı olurum. İlacı doktorunuza danışmandan vermeyin aman deyim, Allah kolaylıklar versin