Ozkl-hatice Kızlar bebeğime sütümün yetersiz geldiğini düşünerek mama veriyorum da gaz önleyici biberonların gaz sorununun önüne birazda olsa geçtiğini okudum da acaba aranızda gaz önleyici biberon kullanan var mı kullandıysanız hangi markayı önerirsiniz
Berk2020Mert2008 Ozkl-hatice https://ty.gl/zu2gqac1b kesinlikle dr browns tek geçerim ve tavsiye ederim
Meriwa Ozkl-hatice https://www.hepsiburada.com/philips-avent-anti-colic-biberon-0m-125ml-p-HBV00000J71KU?wt_gl=cpc.6809.dsa.nelk.abo-hero&gclid=EAIaIQobChMI8o7Xxfnz6wIVwwJ7Ch144w8LEAAYAiAAEgL3n_D_BwE
hirazls Ozkl-hatice dr browns tek geçerim ben anne sütünü onunla veriyorum bazen geceleri gazlı, bi bebeğim var cok memnunum
Oykusunannesi Ben kullanıyorum philips avent tavsiye ederim doğum yaptığımdan beri bu biberonu kullanıyorum ucu da anne memesine benzer olduğu için zorlanmayacaktır
Oykusunannesi Meriwa bunun cam olmayanını doktor tavsiyesiyle gaz olmaması adına aldım ve içeriğinde de zaten yazıyor hava yutmadığını vs.ben çok memnun kaldım almak isterse diye tavsiye Verdim
tuubakly Comotomo biberondan çok memnunuz. Türkiyede henüz çok yaygın değil ama satışı var, araştırın bakın
Mysunshines17 Ozkl-hatice Tommeetippee kullanıyor bende gaz sorunumuzu baya azaltyi.Oncesinde ojlips denemiştim ama ne yazık ki gaz hala devam ediyordu.Ozellikle mide gazinda etkili oldu