Merhaba kızlar,
bugün artık iyice moralim bozuldu bu durumdan ve korkmaya da basladım. Bebeğim 8 aylık emzirmeye devam ediyorum, 4. Aydan itibaren başladı saç dökülmem, özellikle bu ara tavan yaptı oluk oluk geliyor ve saçlarım iyice azalmaya başladı, normal mi bu durum, yoksa kan değerlerime baktırmalı mıyım malum pandemi dönemi insan hastaneye bile gitmeye korkuyor.
ne önerirsiniz ? 😢