ENA Kesinlikle gece uyumuyor, etini koparmışız gibi sık sık bağırıyor. Ne yapabilirim lütfen tecrübeli annelerden yardım istiyorum…
Busrammesut ENA bizimde aynı sıkıntımız var uyuyo bırakıyorum 10 dk sonra gözleri kapalı şekilde hem ağlıyo hem bagiriyo. 4 gün kaldı atağın bitmesi dört gözle bekliyorum bebegimin eski haline dönmesini
Woody ENA Bol bol dua edin. Geçecek diye kendinizi telkin edin. Öneride bulunmak isterdim ama.. 🤦♀️💆♀️ Malesef zaman sadece
CaglaCeylin Allah yardimxiniz olsun 4. atak zor bende cok cektim bayag uykusuz yorgun ve halsizdim. Suan 7 ayligiz 6 ay atagi daha kötü her helen bir öncekini arariyor malesef