Hanımlar iyi geceler. Bazı ürünler orjinalinden çok daha güzel oluyor. Mesela A101 in Çıtkırıldım peynirli çubuk krakeri. Eti, Ülker yanında fıs kalır. Bizim evden hiç eksik olmaz bu ürün. Sizlerinde var mı böyle beğendiğiniz ürünler? Bizlere de fikir olur, deneriz🥰