Omerinannesi342 Doğum kontrol hapı kullanıyorum ama az önce lavaboda pembe bir akıntım oldu ardından kasık ağrım başladı nedir bu anlayamadım
elifiii Omerinannesi342 bazen yumurtlama zamanı lekelenme oluyor. Kasık agrısı da ondandır. Yani reglinize 1-2 hafta varsa normal sayılabilir.
Omerinannesi342 Oykusunannesi korkmaya başladım valla canım belime vuruyor ağrı daha regl olmama yaklaşık 12 gün var
Oykusunannesi Omerinannesi342 her ihtimale karşı bi test yapmanızı tavsiye ederim daha yeni mi annesinin bebiş kaç aylık
Omerinannesi342 Oykusunannesi 1 yaşında oğlum ama 2. Düşünmüyorum 🙄🙄 o yüzden çok korkuyorum ama Ara kanamadır inşallah
Oykusunannesi Omerinannesi342 bende ikinci bebeğimin olmasından korkuyorum 🥺 en etkilisi Sağlık ocaklarında aylık iğne vurdurmak içinizde şüphe bırakmaz, doğum kontrol hapları çok zararlı içeriğini okudum ve hiç kullanmadım
elifiii Omerinannesi342 eğer o pembe akıntı kanamaya dönüşürse ve 5 günden fazla sürerse doktora gidersiniz.
Omerinannesi342 Oykusunannesi o iğnelerinde çok zararı varmış doktorum söyledi yani hepsi zararı düşünsene her yöntem senin hamile kalmanı engelliyor nasıl bir hormonal değişim ama cidden bebeğim çok şükür Sağlıklı ama zor bir bebek o yüzden ben almim 😂
Oykusunannesi Omerinannesi342 bende doğumdan çıktıktan hemen sonra söyledim ne zormuş ilk ve son bebeğim olsun allah olmayanlara da nasip etsin diye 😀 bebişlerimiz inşallah büyüyünce kardeş istemez
Omerinannesi342 Oykusunannesi genelde kızlar kardeş istiyor da bilemicem inşallah istemez kendin bakarsın o zaman derim 😂 şuan 1 buçuk saattir ağlıyor susturamadık anca uyudu calpol verince
Oykusunannesi Omerinannesi342 anne olmak evcilik oynamak gibi bi şey oldu bende bebeğim oynatıyor beni valla 😂 hayattaki en güzel ama en zor şey gerçekten