Nilinannesiii canım benim bebeğimin de rengi normaldi sarılık değeri 13 çıktı. En önemli belirtilerinden biri zaten çok uyuması birde hiç ölcmemisler çok garip. Siz kesinlikle gidin ölçtürün zaten bir dakika bile sürmüyor alnından uzaktan bi aletle bakıyorlar.