Yusufyigit-1 hamilelikte salgılanan hormonlar saçların dökülmesini engelliyormuş, doğumdan bir süre sonra değişen hormonlarla beraber daha önce dökülecek olan saçlarla o anda dökülecek olan saçlar aynı zamanda dökülmeye başlarmış o yüzden bir süre boyunca yoğun bir saç dökülmesi olurmuş. Yani şu an dökülen saçlarınızın bir kısmı hamileyken dökülmesi gereken saçlar. Belinizde olan saçları direk erkek model kestirirseniz sonrasında çok fazla üzülebilirsiniz, bayağı büyük radikal bir değişim çünkü. Bence tekrar düşünün☺ saçların kolay açılması için de ben bir ara mavi su kullanıyordum. Tarağım da kısa uçlu fırça tarzı olanlardan. Üstten üstten tarayıp kademeli açıyor saçları biraz daha az acılı ve kolay oluyor, tavsiye ederim.