Biz 2. Ayımızda 4 aşı olduk biri ağızdan, çok rahat geçiyor hiçbir değişim olmadı , sadece verem aşısı yapılırken ağrılı bir aşı olduğunu söyledi doktorumuz hastaneyi ayağa kaldırabilir siz panik yapmayın dedi, ama çok şükür ki bebeğim küçük bi mızmızlandı aşı olurken tabi doktor şok ;) verem aşısı olduğu için ilk 2 gün su değdirmek yasak onun dışında aynı normal hayatımıza devam ettik hiçbir yan etkisi olmadı siz yine de ateş takibi yapın çok çok nadiren ateş yapabilir dedi doktorumuz o da olmadı şükür