Bugraaslan1 Merhaba herkese bebeğim 13 günlük kusacak gibi öğürüyor 3-4 defa Peş peşe Çok korkuyorum öyle olunca sırt üstü ya da yan çeviriyorum hemen emzirme aralığım 2 saatte 20-30 dk arası çok mu geliyor anlamadım bebeğinden böyle olan varmı
bhrcpt Bugraaslan1 Biz 1 aydır öyleyiz doktor normal dedi yapıcak bişey yok. Sürekli ağzına geliyor midesi benimde içim gidiyor ama yenidoğanlarda oluyormuş. Ben gündüzleri az ve sık emzirmeye çalışıyorum gecede emziriyorum iyice sonra 10 dk kucağımda dik tutuyorum gazını iyice çıkarıp öyle yatırıyorum yine oluyor ama 10 dk sonra geçiyor uykusu bölünmüyor öyle olunca. Birde yediklerine çok dikkat et. Gaz yapan şeylerden uzak dur. Ben bulguru bezelyeyi baklagilleri tamamen çıkardım hayatımdan. İlk başlarda bilmiyodum bi gün bulgur pilavıyla bezelye yemeği yedim çocuk bütün gece kustu helak oldu. Bida tövbe ettim iyice araştırdım.
bhrcpt Bugraaslan1 Bide sana tavsiyem kefiri hayatına bir an önce sok. Kefir içmeye başladığımdan beri çocuğun gazı reflüsü falan azaldı. Probiyotik olduğu için sanırım.
Nefesinannesii Bizdede var canım 2 aylık hala devam ediyo küçük olduklarından dolayı mide kapakcigi gelişmemiş durumda yan yatır veya reflü yatağı kullan hastalik degil korkma çoğu bebekte oluyo
Oykusunannesi Bebeğiniz çok gazlı olabilir dün bebeğimi kusması yüzünden doktora götürdüm ve çok gazlı olduğunu söyledi, söylediklerini yaptım ve bugün kusması öğürmesi olmadı. Gaz damlası kullanıyor musunuz