fatmaydin Oğlum 6,5 ayını geçti ama hala ne bi dönmesi nede emeklemesi yok ayaklarının üstünede basmıyo doktor tembellikten dedi ama ne biliyim yinede canım sıkılıyor kafama takılıyo. Var mı benim gibi aynı şeyleri yaşayan??
Asafeymeninannesi fatmaydin 1 yaş 1 aylıkken emeklemeye başladık 🌝 6.5 aylıkken ise dönmeye ☺️ Bebek kendini ne zaman hazır hissederse o zaman harekete geçer. Sıkmayın canınızı. Zamana ve miniğe bırakın Dönmesine teşvik edecek oyuncaklar alabilirsiniz. Dikkat çekerse döner inşaAllah. Emekleme durumuna gelecek olursak henüz erken diye düşünüyorum
efuchan fatmaydin bu gün doktor 9 aylıkken oturabilmesi 1 yaşta ayakta durabilmesi lazım bunlar yapılamıyorsa nöroloji görmeli dedi yani emekleme ekstra bizler için dedi endişe etmeyin bizimki 360° dönüyor kendi ekseninde ileri gitmiyor tam 6 aylık bizimki de yüzüstünden sırt üstüne ve sağa sola dönüyor tam dur yuvarlanmıyor normalmiş
Gamze3466 fatmaydin daha 6 bucuk ayını yeni geçmiş.. Sakinliğinizi koruyun telaş yapmayın içinizi ferah tutun. Benim kızım 10 aylık oldu öyle emekledi. Yaşına 2 hafta kaldı tutunarak yürümeye başladı. Her bebeğin gelişimi farklıdır. Bebeğiniz ne zaman kendini hazır hisseder o zaman hareketlenmeye başlar. 6 bucuk aylıkken benim kızım desteksiz oturamıyordu bile. Hiç canınızı sıkmayın. Her şey zamanla anı yaşayın. Ayaklarının üstüne basması için de çok erken tabi bazı bebekler de farklılık gösterir. Mesela Ayşenin oğlu emekler Fatmanın kızı sıralar senin oğlan yürür gibi gibi…
fatmaydin Asafeymeninannesi inşallah öyledir yani takılmıyorum aslında ama bazen aklıma geliyor içimi rahatlatmak istiyorum
fatmaydin efuchan evet benim oğlumda öyle yüzüstü falan dönmüyor ama maşallah sağa sola her yere gidiyo kendini ittirerek
Gizemta fatmaydin emekleme genel itibariyle 8. Aydan sonra beklenir ama 6.5 aylık bir bebeğin desteksiz oturması ve dönmesi beklenir yine de her bebek farklıdır. endişe etmeniz için daha çok erken
limonlukarpuzzz fatmaydin 7 ayliğiz emekleme bizdede yok çabada yok oyuncaklarini ileri koyuyorum emeklesin diye ama oyuncağa gel gel diyor 😂😂🤦 o yüzden çok takılmayin gideceği yere 360° dönerek gidiyor bende emeklesin diye beklemiyorun açikcasi artik çok takılmayin doktorlar hazir hissettiklerinde yapar diyorlar demekki bizimkiler hebuz hazir değil 🤭