ilkgozagrimmmm reynwoman 40 ı çıkınca da düzelir diyorlar ona pek inanmamak lazım demekki 😀 evet bende uykumu alabilmeye ihtiyacım olduğunu düşünüyorum 😊 ben emziriyorum canım
ilkgozagrimmmm Merii33 canım ne kadarlık bebeğin ? Ben ne zaman gitsem nurse harveys damla var bende onu kullan diyor
Merii33 ilkgozagrimmmm canım şuan bebeğim 38 günlük evet damlası da var şurubu da bizim doktor özellikle şurup yazdı küçük olduğu için sanırım
Merii33 ilkgozagrimmmm valla olabilir canım biz hem bio gaia kullanıyoruz hemde şurup bizim oğlanın tek sorunu kaka onu yaparken çok sancı çekiyor onun dışında gün içinde gaz masajı yapıyorum rahat rahat çıkarıyor gazını
nickimikili reynwoman benimkinin gazıda yok 5 ay 22 gündür doğru düzgün uyuduğunu 1-2 kere gördüm bazı bebekler uyumuyor 😢