SSEYb-42 benim bebeğim de öyle ve tek sorunu çok gazlı olması ayrıca ben sadece mama verdiğim halde, kullandığınız süt arttırıcı bebeğinize gaz yapıyor olabilir. Damla kullanın bebeğinizin karnını sıcak tutun havluyu ısıtıp koyun kimyon çayı verebilirsiniz aynı zamanda karnına masaj yapabilirsiniz ayaklarını ileri geri hareket ettirin düzelecektir inşallah