Kızım 3 ay 15 günlük 1.5 aydır uyku denen bir şey yok Bıktımmmm gerçekten oturup ağlicam ne yemesi var ne uykusu gündüz insan bırakıp lavaboya gidemez mi çiş ya kızlsr 1 dk almıyor demi gidemiyorumm sürekli ama sürekli sallıyorum uyumak istediği müddetçe ,akşam 9-10da uykuya dalıyor 2 saat uyuyor 12de uyanıyor şuan olduğu gibi sabaha kadar sallıyorum oturup ağlıyorum artık gerçekten yoruldum bıraktığım an uyanıp ağlıyor Sabrım kalmadı bir şeyi mi var diyorum her şeye baktırdık temiz atak dedim geçmedi gitti bu kadar uzun sürer mi,dün akşam eşimle abisigile gittik burnumuzdan getirdi 4 ay olacak dışarı yüzü görmedim doğru düzgün o kadar psikolojim bozuk ki büyüdükçe düzelir dediğim her şey bozuldu uykusu olsa hiçbir şey sorun değil ama geceli gündüzlü aynı eylemi yapmak beni tükettiiii geçecek diyin yaşayanlar lütfen yazsın ya