Defneyasemin merhaba, başta çok çaresiz hissediyor insan sürekli böyle mi olacak diye ama geçiyor. Benim kızım yeni 7 aylık oldu,
gün içinde sürekli emmiyor ama emzik de almadı, memeye bağımlı uyuyor. emzik almaması çok zorladı başta ama desteksiz uyumaya alışması açısından olumlu da birşey. uyku eğitimi vermeye çalışıyorum memesiz uyumaya alıştıracağım önce, sonra sallamayı bırakıcam sonra da odayı ayıracağım bakalım. Çaresiz hissetmeyin, ilk üç ay zaten sürekli emmek istiyorlar normal