Merhaba güzel anneler, kızımın burnu tıkalı dünden beri, uyurken horluyor resmen. İçim parçalanıyor o öyle zor nefes alarak uyurken. Küçükken ne güzel zorla da olsa serum fizyolojik ile aspiratörle hallediyorduk. Dün denedik kıyametler koptu, katıldı morardı asla çektirmedi burnunu. 20 aylık kızım.burun tıkanıklığına ne iyi gelir, nasıl açılır bilen var mı? O öyle rahatsız uyuyunca yanında beni uyku tutmuyor, sanki ben nefes alamıyormuş gibi oluyorum. Allah rızası için bir yardımcı olun…