elmalikurabiye mesleğiniz nedir bilmiyorum ama , destek almak çok iyi geliyor ben 2 aylık bir destek ile çok rahatladım o konuda . Çok kötü bir dönem geçirdim sizin gibi . Eşim beni tanıyamıyordu artık . Herşeye ağlayan , herşeyi sorun eden biri olmuştum . Şu an çok iyiyim iyi ki gittim doktora . Kendiniz halledemiyorsanız , lütfen destek alın tavsiyem 🤗