Merhabaa 7 aylık bebegm arabayla yolculukta yarım saat sonra falan kusuyo zaten 3-4 kere yarım saati geçik yolculuk yaptık hepsinde kustu çok tokkende kustu fazla tok değilkende kustu Ama normalde hiç kusması yok. şimdi memlekete gideceğim 6-7 saat Nasıl olacak normalmi araba mı tutuyo acaba bu kadarlık bebegi araba tutar mı gitmesemmi kafamda deli sorular